PRZEDMIOT
|
PODSTAWA PROGRAMOWA
PROGRAM NAUCZANIA
|
PRZEDMIOTOWE ZASADY OCENIANIA
WYMAGANIA NA POSZCZEGÓLNE OCENY
|
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
|
podstawa programowa do edukacji wczesnoszkolnej |
|
JĘZYK ANGIELSKI W KL. 1-3 |
podstawa programowa z języka obcego nowożytnego
program nauczania j. angielskiego do „Bugs Team”
program nauczania j. angielskiego do „Young Treetops” |
przedmiotowe zasady oceniania z j. angielskiego
wymagania edukacyjne z języka angielskiego |
RELIGIA W KL. 1-3 |
podstawa programowa katechezy
program nauczania religii „W rodzinie dzieci Bożych” |
przedmiotowe zasady oceniania z religii
wymagania na poszczególne oceny – klasa 1
wymagania na poszczególne oceny – klasa 2
wymagania na poszczególne oceny – klasa 3 |
JĘZYK POLSKI |
podstawa programowa z języka polskiego
program nauczania j. polskiego „Między nami” nowa podstawa
program nauczania j. polskiego „Między nami” stara podstawa kl. 6 |
przedmiotowe zasady oceniania z j. polskiego
wymagania na poszczególne oceny – klasa 4
wymagania na poszczególne oceny – klasa 6
wymagania na poszczególne oceny – klasa 7 |
JĘZYK ANGIELSKI |
podstawa programowa z języka angielskiego
program nauczania kl. 4-8 do „Brainy”
program nauczania kl. 7-8 do „All Clear” |
przedmiotowe zasady oceniania z j. angielskiego
wymagania na poszczególne oceny – klasa 4
wymagania na poszczególne oceny – klasa 5
wymagania na poszczególne oceny – klasa 6
wymagania na poszczególne oceny – klasa 7 |
JĘZYK NIEMIECKI |
podstawa programowa z języka obcego nowożytnego |
przedmiotowe zasady oceniania z j. niemieckiego |
MUZYKA |
podstawa programowa z muzyki |
przedmiotowe zasady oceniania z muzyki |
PLASTYKA |
podstawa programowa z plastyki |
przedmiotowe zasady oceniania z plastyki |
HISTORIA |
podstawa programowa z historii |
Roczny plan pracy z historii dla klasy 4
wymagania na lekcji historii
wymagania na poszczególne oceny w kl. V
wymagania na poszczególne oceny w kl. VI
wymagania na poszczególne oceny w kl. VII
wymagania na poszczególne oceny w kl. VIII |
WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE |
podstawa programowa z wiedzy o społeczeństwie |
przedmiotowe zasady oceniania wos-u |
PRZYRODA / BIOLOGIA
|
podstawa programowa z przyrody
program nauczania „Tajemnice przyrody” stara podstawa kl. 6
program nauczania „Tajemnice przyrody” nowa podstawa |
przedmiotowe zasady oceniania z przyrody
wymagania edukacyjne na klasy IV
wymagania edukacyjne na klasy V
wymagania edukacyjne na klasy VI
wymagania edukacyjne na klasy VII
wymagania edukacyjne na klasy VIII |
GEOGRAFIA |
podstawa programowa z geografii |
przedmiotowy system oceniana z geografii klasy V – VII
wymagania edukacyjne dla klasy V
wymagania edukacyjne dla klasy VI
wzmagania edukacyjne dla klasy VII
wymagania edukacyjne dla klasy VIII |
BIOLOGIA |
podstawa programowa z biologii |
przedmiotowe zasady oceniania z biologii |
CHEMIA |
podstawa programowa z chemii |
przedmiotowe zasady oceniania z chemii |
FIZYKA |
podstawa programowa z fizyki |
przedmiotowe zasady oceniania z fizyki
program nauczania z fizyki |
MATEMATYKA |
podstawa programowa z matematyki
program nauczania „Matematyka z kluczem” nowa podstawa
program nauczania „Matematyka z kluczem” stara podstawa kl. 6 |
przedmiotowe zasady oceniania z matematyki |
INFORMATYKA |
podstawa programowa z informatyki |
przedmiotowe zasady oceniania z informatyki |
TECHNIKA |
podstawa programowa z techniki |
przedmiotowe zasady oceniania z techniki |
WYCHOWANIE FIZYCZNE
STRONA NAUCZYCIELI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO |
podstawa programowa z wychowania fizycznego |
przedmiotowe zasady oceniania z wf-u (str. n-li wf)
Przedmiotowy system ocenia zdalnego z wf |
EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA |
podstawa programowa z edukacji dla bezpieczeństwa |
przedmiotowe zasady oceniania z edb |
DORADZTWO ZAWODOWE |
|
———————————————- |
RELIGIA |
podstawa programowa katechezy
program nauczania religii kl. 4-6 „Odkrywamy tajemnice Bożego świata”
program nauczania religii kl. 7-8 „Kim jestem jako człowiek, kim chcę być jako chrześcijanin” |
przedmiotowe zasady oceniania z religii
wymagania na poszczególne oceny – klasa 4
wymagania na poszczególne oceny – klasa 5
wymagania na poszczególne oceny – klasa 6
wymagania na poszczególne oceny – klasa 7
wymagania na poszczególne oceny – klasa 8 |
ETYKA |
podstawa programowa z etyki
program do klas 1-8 „Ludzkie ścieżki” |
przedmiotowe zasady oceniania z etyki |
WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE |
podstawa programowa z WDŻ
program do klasy 4 „Wędrując ku dorosłości”
program do klasy 5 „Wędrując ku dorosłości”
program do klasy 6 „Wędrując ku dorosłości”
program do klasy 7 „Wędrując ku dorosłości”
program do klasy 8 „Wędrując ku dorosłości” |
——————————————— |