Aktualności

Podsumowanie wpłat na fundusz Rady Rodziców – luty 2025 – plik do pobrania

21.11.2024 Drugie zebranie Rady Rodziców

W dniu 21 listopada odbyło się drugie zebranie rady rodziców. W spotkaniu uczestniczyła dyrekcja oraz przedstawiciele trójek klasowych.
Na spotkaniu podjęliśmy uchwały:
• O przedłużeniu umowy z Fundacją AVE dotyczącej współpracy na kolejny rok przy rozliczaniu 1,5% (Uchwała nr 6)
• Przeznaczeniu środków pozyskanych z rozliczenia 1,5% podatku za rok 2024 na wsparcie wydarzeń i inicjatyw szkolnych (Uchwała nr 7)
• Przekazaniu do dyspozycji dyrekcji kwotę 3 tys. w celu zakupu upominków motywacyjnych oraz nagród za udział w konkursach i inicjatywach szkolnych (Uchwała nr 8)

• Przeznaczeniu kwoty 8 tys. na zakup książek na zakończenie roku dla klas pierwszych, trzecich oraz ósmych (Uchwała nr 9)

Ponadto na zebraniu omówiłyśmy przygotowania do kiermaszu świątecznego, temat dodatkowych lekcji z języków obcych (projekt Budżetu Obywatelskiego), kwestie „Bonu dla Ucznia” (projekt ma być kontynuowany).
Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe wpłaty oraz każdy gest współpracy z nami i szkołą.
Powodzenia! Rada Rodziców
Podsumowanie wpłat na fundusz Rady Rodziców – listopad 2024
Na konto Rady Rodziców w listopadzie wpłynęła kwota 2230,00 zł. Dziękujemy!

Klasyfikacja do konkursu uwzględniająca rodzeństwa wygląda następująco (wg wpłacalności) – wielkie gratulacje dla klas, które mają już nagrody w kieszeni:
1A – 80,00% oczekiwanej kwoty
1B – 56,52% oczekiwanej kwoty
Bardzo blisko 50% są następujące klasy:
6B – 49,09% oczekiwanej kwoty
2C – 47,87% oczekiwanej kwoty
5C – 46,67% oczekiwanej kwoty
6A – 46,67% oczekiwanej kwotyPozostałe klasy są poniżej 40%.Poniżej 10% klasy – 2a, 6c, a bez żadnej wpłaty jest klasa 8C.Październikowe wydatki to 1276,01 zł:
– 500,00 zł – sfinansowanie Blender Bike na dzień walki z otyłością
– 774,81 zł – to zakupy przygotowujące do dyskoteki i kiermaszu świątecznego (zakupy spożywcze, naczynia jednorazowe oraz materiały do przygotowania ozdób świątecznych na kiermasz)
– 1,20 zł – opłaty bankowe.Przypominam, że dobrowolna składka na ten rok szkolny to 150 zł za rok (15 zł miesięcznie) może być wpłacana na rachunek:
70 8309 0000 0066 0425 2000 0010.

Podsumowanie wpłat na fundusz Rady Rodziców

Przesyłamy Państwu podsumowanie wpłat na fundusz Rady Rodziców we wrześniu br. Gorąco zachęcamy do regularnych wpłat, przypominając, że wszystkie klasy, które przekroczą 50% oczekiwanych wpłat w danym roku szkolnym, otrzymują nagrody.
.
Prosimy też Trójki klasowe o przekazanie listy rodzeństw w naszej szkole (dotyczy klas, które jeszcze tego nie zrobiły).
.
.
11.09.2024 Pierwsze Zebranie Rady Rodziców

W dniu 11 września odbyło się pierwsze zebranie rady rodziców. W spotkaniu uczestniczyła dyrekcja oraz przedstawiciele trójek klasowych.
.
Na początku chciałybyśmy przedstawić nowy skład prezydium (Uchwała nr 1):
Przewodnicząca: Joanna Zięba (5C)
Wiceprzewodnicząca: Jolanta Łytkowska (6A)
Skarbnik: Katarzyna Dziawgo (7C)
Sekretarz: Anna Jagiełło (6A)
.Do komisji rewizyjnej wybraliśmy (Uchwała nr 1):
Agnieszkę Barszczewską (5C)
Martę Filipowicz (3C)
Katarzynę Lillę-Czerską (1B)
.
Dobrowolna składka na potrzeby rady rodziców w roku 2024/2025 wyniesie 15 zł miesięcznie (150 zł rocznie), płatna na konto RR 70 8309 0000 0066 0425 2000 0010 (Bank Spółdzielczy w Sztumie, oddział w Gdyni) lub u skarbników klasowych.
.
W sytuacji, gdy do szkoły uczęszcza rodzeństwo, składka może wpłynąć tylko od jednego dziecka (Uchwała nr 3).
.
Konkurs na najwyższe wpłaty na fundusz rady rodziców (wszystkie klasy, które przekroczyły 50% oczekiwanych wpłat w danym roku szkolnym otrzymają nagrody) wg zasady (wpłaty liczone do maja 2025):
70% oczekiwanej wpłaty = 50% z wpłaconej kwoty wraca do klasy
60% oczekiwanej wpłaty = 40% z wpłaconej kwoty wraca do klasy
50% oczekiwanej wpłaty = 30% z wpłaconej kwoty wraca do klasy (Uchwała nr 4)
.
Wsparcie finansowe inicjatyw Samorządu Uczniowskiego w kwocie 1300 zł rocznie, wg podziału – 300 zł dla MSU (klasy 1-3) oraz 1000 zł dla SU (klasy 4-8), w całości sfinansowane z wpływów z festynów i kiermaszów (Uchwała nr 5)
.
Ustaliliśmy uprawnionych członków rady rodziców do rachunku bankowego RR w roku szkolnym 2024/25 (Uchwała nr 2)
.
Liczymy na udaną współpracę z Państwem i zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomości w Librusie lub mailem radarodzicow.sopot9@gmail.com.
.
Powodzenia!
Rada Rodziców

29.11.2023.r Dzień Popcornu

Edit: Dziękujemy Uczennicom Samorządu Uczniowskiego SP9! Bez Was byłoby ciężko! 8 kg popcornu rozeszło się w mig! Dziękujemy Wszystkim za dobrą zabawę!

Szkolna Rada Rodziców oraz Samorząd Uczniowski zaprasza wszystkich uczniów w najbliższą środę na popcorn! Popcorn będzie rozdawany wszystkim miłośnikom popcornu aż do wyczerpania zapasów (aż 8 kg mamy do rozdania!). Za długie kolejki? Nie będzie Ciebie w szkole w tym dniu? Nie martw się, to pierwszy, ale nie ostatni dzień popcornu w naszej szkole. Następny odbędzie się już po Nowym Roku!
Życzymy smacznego!

21.11.2023.r Drugie Zebranie Rady Rodziców
W dniu 21 listopada odbyło się drugie w tym roku zebranie Rady Rodziców. Bardzo dziękuję obecnym Członkom Rady za wytrwałość. Obrady trwały ponad 3h! Dzięki temu udało się uchwalić wiele pomysłów na wydatki oraz zmianę regulaminu.

Planowane wydatki na rok szkolny 2023/24:

  1. Rada Rodziców zakupi nagrody w postaci książek na zakończenie roku szkolnego uczniom klas 1, 3 i 8. Kwota planowanego wydatku: do 7 000 zł. Zapraszamy reprezentantów klas 1, 3 i 8 do współpracy i wyboru książek.
  2. Rada Rodziców postanowiła zakupić stroje dla uczniów śpiewających w chórze SP9 (ok. 30 osób). Kwota planowanego wydatku: do 9 000 zł. Rodziców uczniów śpiewających w chórze zapraszamy na rozmowy w sprawie ustalenia szczegółów jak stroje mają wyglądać.
  3. Rada Rodziców postanowiła wesprzeć finansowo działalność Samorządu Uczniowskiego w kwocie odpowiadającej 10% wpływów z festynów szkolnych z zeszłego roku. Kwota planowanego wydatku: 1 100 zł.
  4. Rada Rodziców postanowiła zmienić zasady konkursu na najwyższe wpłaty na fundusz RR. W tym roku każda klasa może wygrać, jeśli na konto RR wpłaci minimum 50% oczekiwanej kwoty. Klasa, która wpłaci powyżej 50% oczekiwanej kwoty na konto RR, otrzyma zwrot 30% wpłaconej kwoty (z końcem roku szkolnego).
    Klasa, która wpłaci powyżej 60% oczekiwanej kwoty na konto RR, otrzyma zwrot 40% wpłaconej kwoty (z końcem roku szkolnego).
    Klasa, która wpłaci powyżej 70% oczekiwanej kwoty na konto RR, otrzyma zwrot 50% wpłaconej kwoty (z końcem roku szkolnego).

Do najważniejszych zmian regulaminu należą:

  1. Zebrania i/lub głosowanie nad uchwałami może odbyć się zdalnie (quorum min. 50%).
  2. Jedna osoba może reprezentować kilka klas.
  3. Członkami Rady Rodziców są wszyscy członkowie Trójek Klasowych (w głosowaniu bierze udział jedna osoba).
  4. Trójka klasowa traci prawo głosu na dany rok szkolny w przypadku braku reprezentanta Trójki Klasowej na dwóch kolejnych zebraniach.
  5. Zmieniono kwotę do dyspozycji Prezydium z 600 zł na 1 000 zł.
  6. Wprowadziliśmy formalne wymogi dotyczące pierwszych obrad w roku szkolnym.

Regulamin zostanie opublikowany po zatwierdzeniu treści przez komisję wybraną na zebraniu.
Szczegółowe informacje zostaną przesłane wszystkim Rodzicom przez portal Librus. Protokół z zebrania będzie wkrótce dostępny na stronie.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą lub masz pytania, zapraszam do kontaktu przez e-mail (radarodzicow.sopo9@gmail.com) lub Librus (Szkolna Rada Rodziców).

Agnieszka Barszczewska
Przewodnicząca Rady Rodziców

13.10.2023.r
Dzień Edukacji Narodowej

Zdjęcie RR z dyrekcją

Szkoła tak jak dom kształtuje i tak jak dom dba o swoje dzieci.
Z okazji Święta Edukacji składamy najlepsze życzenia naszej Dyrekcji, Nauczycielom oraz wszystkim pracownikom SP9. Dziękujemy za dobrą współpracę.
W imieniu rodziców uczniów SP9 w Sopocie
Rada Rodziców.

12.10.2023r.
Wpłaty na konto Rady Rodziców

Gratulujemy klasie 1b, 1c oraz 3c! Są to klasy, które we wrześniu wpłaciły najwięcej na fundusz Rady Rodziców (w przeliczeniu na ilość uczniów w klasie). Szczegóły poniżej.
Podsumowanie wpłat na fundusz Rady Rodziców – WRZESIEŃ 2023/24

Przypominamy, że wpłat można dokonywać na konto: 70 8309 0000 0066 0425 2000 0010, Bank Spółdzielczy w Sztumie, oddział w Gdyni.

Składka roczna wynosi: 150 zł

Jeżeli do szkoły uczęszcza rodzeństwo, prosimy o wpłatę za jedno dziecko.
W takim przypadku prosimy także o poinformowanie Rady Oddziałowej (Trójki Klasowej) o rodzeństwie w szkole:
[imię nazwisko ucznia, klasa] oraz [imię nazwisko rodzeństwa, klasa]

18.09.2023r.
Pierwsze Zebranie Rady Rodziców w roku szkolnym 2023/2024

W dn. 18.09.2023r. odbyło się pierwsze zebranie Rady Rodziców w roku szkolnym 2023/2024.

1. Wybrano nowych członków prezydium, w skład którego wchodzą:

    • Przewodnicząca Rady Rodziców – Agnieszka Barszczewska
    • Zastępca przewodniczącej – Beata Mazur
    • Skarbnik – Katarzyna Dziawgo
    • Sekretarz – Joanna Zięba

2. Ustalono wysokość dobrowolnej składki na fundusz Rady Rodziców w wysokości 15 zł miesięcznie (150 zł za rok).
3. Na wniosek Dyrektora Szkoły zatwierdzono Program Wychowawczo-Profilaktyczny Szkoły w roku szkolnym 2023/2024.
4. Na wniosek Dyrektora Szkoły zatwierdzono dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2023/2024.

Dziękujemy serdecznie Annie Machnickiej i Bognie Bogusławskiej za dwa lata pracy w Prezydium Rady Rodziców. Życzymy Wam sukcesów prywatnych i zawodowych! Katarzynie Dziawgo oraz Joannie Ziębie, które postanowiły kontynuować pracę w Prezydium dziękujemy za wytrwałość i zaufanie, jakim nas obdarzyłyście.

Agnieszka Barszczewska,
Beata Mazur

Dokumenty do pobrania:
Protokół z Zebrania Rady Rodziców z dnia 18.09.2023r.
2023-09-18 Lista obecności
Uchwała nr 1-2023/24 „Powołanie Prezydium oraz Komisji Rewizyjnej na rok szkolny 2023/24”
Uchwała nr 2-2023/24 „Ustalenie wysokości dobrowolnej składki na fundusz Rady Rodziców na rok szkolny 2023/24”
Uchwała nr 3-2023/24 „Ustalenie uprawnionych członków Rady Rodziców do rachunku bankowego Rady Rodziców w roku szkolnym 2023/24”
Uchwała nr 4-2023/24 „Program Wychowawczo-Profilaktyczny Szkoły w roku szkolnym 2023/24”
REGULAMIN RADY RODZICÓW z dn. 27.11.2017r
Dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2023/24
REGULAMIN KORZYSTANIA Z SZAFEK SZKOLNYCH